zondag 11 december 2011

Project Clubdag Crazy Meiden

Afgelopen zaterdag ben ik weer met heel erg veel plezier naar Capelle gegaan en 's avonds helemaal lyrisch van een super gaaf projectje weer naar Almere gereden. We hebben een boekje gemaakt met 2 canvasjes als kaft. Natuurlijk moest het project af en dat was bijna gelukt. Het gave papier is van Bo Bunny.









Bedankt weer voor het langskomen.Binnenkort hoop ik mijn oude blognaam ScrapandThings weer in gebruik te gaan nemen.

Liefs, Ceciel

7 opmerkingen:

  1. wowww ,wat gaaf zeg
    heel erg leuk gemaakt,pff wat een werk zeg
    super hoor ik heb er ook een af ,kan hem enkelt nog niet plaatsten maar dat komt wel
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaal super geworden, was gezellig he?

    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik al op clubs heb gezegd,ziet er geweldig uit.
    Die van mij is nog in de beginfase dus nog even geduld.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat is het grandioos mooi geworden zeg......wauw. En je bent zo snel....enig en genoten.

    Warme groetjes en tot de volgende crazy meiden dag, was te gek he....

    Anita....degen die die dag even pauze nam hi,hi,....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooi gemaakt meis super
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen